ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 50€
Αγαπημένα Σύνδεση Καλάθι
Τηλ. Παραγγελίες:
2310 387 919

ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ;

Αποστολή προϊόντων πραγματοποιούμε σε όλη την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ευρώπη με τη χρήση υπηρεσίας courier.

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;

Για παραγγελίες άνω των 50€ η αποστολή γίνεται δωρεάν σε όλη την Ελλάδα. Για παραγγελίες κάτω των 50€ το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 2.8€. Το κόστος των μεταφορικών ενδέχεται να αλλάξει ανάλογα με το βάρος και το όγκος του δέματος. Οι άνωθεν τιμές αφορούν προϊόντα έως 2kg.

Υποσημείωση : Παραγγελίες άνω των 100Ε εξυπηρετούνται ΜΟΝΟ με προεξοφληση (τραπεζικη καταθεση η πληρωμη με καρτα)

Για τις παραδόσεις σε χώρες της Ε.Ε και Κύπρο οι χρεώσεις έχουν ως εξής:

  1. Για αγορές κάτω των 200€ τα μεταφορικά κόστη είναι 15 ευρώ.
  2. Για αγορές άνω των 200€ τα μεταφορικά κόστη είναι δωρεάν.

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ :

Οι συνήθεις χρόνοι παράδοσης είναι οι ακόλουθοι:

  • Χερσαίοι προορισμοί: 1-3 εργάσιμες ημέρες
  • Νησιωτικοί προορισμοί: έως 3 εργάσιμες ημέρες
  • Δυσπρόσιτες περιοχές: έως 5 εργάσιμες ημέρες

Παραδόσεις προϊόντων γίνονται τις καθημερινές εκτός αργιών. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ;

Στέλνουμε στο χωρο σας άτομο από την συνεργαζόμενη κούριερ όπου σας φέρνει το νέο προιόν και ταυτόχρονα παραλαμβάνει αυτό που θέλετε να επιστρέψετε. Η διαδικασία θα κοστίσει 5€ (το κόστος μετάβασης, το κόστος επιστροφής και το αντικαταβολικό). Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς αρκεί το προϊόν και η αρχική του συσκευασια να είναι άθικτα και να υπάρχει η απόδειξη λιανικής ή σε περίπτωση δώρου η κάρτα αλλαγής. Για να προχωρήσετε με τη διαδικασία μας στέλνετε ένα email στο info@bylia.gr όπου θα μας γράψετε τον κωδικό προϊόντος, το λόγο επιστροφής και αναλυτικά τα στοιχεία σας. Αλλαγές γίνονται μόνο με άλλα προϊόντα. Επιστροφές ΔΕΝ γίνονται δεκτές για τα είδη που βρίσκονται σε έκπτωση.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται μόνο σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν. Σε κάθε άλλη περίπτωση γίνεται αλλαγή με άλλο προϊόν ή νούμερο.

ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΕΝΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΤΙ ΚΑΝΩ;

Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν τα προϊόντα να φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση. Αν παρ’ όλα αυτά παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε, στείλτε μας ένα email info@bylia.gr, και εμείς θα αναλάβουμε τα έξοδα επιστροφής (εξαιρείται το κόστος αντικαταβολής) και θα σας αποστείλουμε έναν πιστωτικό κωδικό ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν, τον οποίο θα μπορείτε να εξαργυρώσετε σε μία επόμενη αγορά σας. Το ηλεκτρονικό πιστωτικό κουπόνι που θα σας σταλεί μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός έξι (6) μηνών.

ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ;

Αν αλλάξατε γνώμη για μία αγορά σας, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Αν το λάθος είναι δικό μας, αν δηλαδή παραλάβατε λάθος προϊόν ή ελαττωματικό προϊόν, τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εμάς τους ίδιους. Το κόστος αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.

ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΓΙΝΕΤΑΙ;

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και στο φυσικό μας κατάστημα, Μικρές Ιστορίες by Lia, Κατσαντώνη 30 έναντι ΚΑΠΗ , Κορδελιό Θεσσαλονίκης. Ώρες καταστημάτων, τηλέφωνο επικοινωνίας, 2310387919. Τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής ΔΕΝ επιστρέφονται

ΠΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;

Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας λαμβάνεται ένα email από εμάς με τον αριθμό αποστολής της.
Με τον συγκεκριμένο κωδικό μπορείτε να αναζητήσετε το δέμα σας στο site των ELTA courier και να το εντοπίσετε.